Vargavinter!!

Min internetuppkoppling har sagt upp sig. Den vill inte alls fungera, så jag måste nog ta till experthjälp, för själv får jag inte till det.

Sitter just nu hos svärfar i Gnarp och lånar Kenneths lillebrors dator för att kunna uppdatera.
Grillningen igår vart mycket lyckad i alla fall. Supergott! Och kladdkakan vart också bra, men inte så kladdig som man skulle kunna önska. Men den gick åt.

När jag kommer hem ska jag prova att göra en systemåterställning. Och fungerar inte det, åker jag och köper den där nya datorn jag sett ut. Eftersom leasingen på datorn har gått ut, har jag inte längre gratis support. Attans!!

Har varit förbi stugan idag, och shit vad mycket snö det var. En aning svårt att vända bilen var det (Tur att det inte var jag som körde hehe...)
Tog lite bilder, som jag tyvärr inte kan lägga in just nu. Får se ikväll hur det går.

Nu ska jag gå och hämta Gimli i bilen.
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0