Långt uppehåll i bloggandet!

Har haft semester, inte bara från jobbet men även från bloggen, och internet över huvud taget!
Så skönt så.
Bilder har det blivit mycket av i sommar, och dessa kommer jag att lägga ut så fort jag känner att jag har tid.


mycket sånt här har det blivit. Till och med jag har badat relativt mycket. Men så har det ju varit en KANONsommar. Härligt värre!

Här roar jag mig på Bergafjärden med att gräva ner en skatt:-)

 



Här är dotra på samma strand.  Det blåste friskt men var riktigt varmt. På denna strand hade vi inte varit sedan Leja var kring halvåret.



Gimli är en tvättäkta vattenhund!



Kommentarer
frida tolf

riktigt fin skatt :)

2010-07-27 @ 19:12:15
URL: http://www.fridaajosefine.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0