Dålig natts sömn...

så jag känner mig riktigt seg idag. Jobbigt, men man kommer väl igång så småningom.
Liam skrek inatt, precis när jag höll på att somna. Klockan var väl vid tolv tror jag. Han hade jätteont i benen sina. Växtvärk konstaterade jag. Stackarn. Men han somnade om efter bara en liten stund och sov hela natten.
Värre vart det för mig, får så himla svårt att somna om när jag blivit väckt så där.
Och det ska alltid klia UNDER fötterna. Konstigt men sant. Alltid när jag liksom försöker somna om.

Jaja, det blir lite handling idag och kanske åka bort och hälsa på lite. K och jag pratade om att gå ner på byn och äta ute ikväll. Får se hur det blir med den saken. Vore ju mysigt.

Men vädret inbjuder inte direkt till nån utevistelse dirket. Jämngrå massa bara, fast det är ändå plusgrader så snön fortsätter smälta. DET är riktigt skönt. Snart kanske man kan ta fram cyklarna;-)


Kommentarer
Miss Diana

oj jaha, då förstår jag, V 25.. tur att allt gick bra! =)

Ja vi får se om jag vågar mig på en andra gång och om det blir vaginalt eller kejsarsnitt. =)

Kram på dig

2010-03-27 @ 19:24:03
URL: http://missdq.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0