Förkyld...IGEN!!!

Helt otroligt är det. Jag blir inte fri. Den sista timmen på jobbet gick jag omkring och frös som en tok. Och så fort jag kom innanför dörren så svettades jag. Tror jag har feber. Täppt i näsan och ont i huvudet har jag med. Känner att jag bara vill gå och lägga mig. Väntar att Liam ska komma hem från faster och kusin. Leja kom hem vid halv sex efter ett biobesök med farmor, så mina barn har haft en händelserik dag.
Och jag har haft en tung dag på jobbet. Tur att jag är ledig i helgen.
Imorgon blir det ett besök på byn om jag orkar.
Nu är det bara en dag till min älskling kommer hem. Det ska bli så skönt. Allt känns så tomt och konstigt när han inte är hemma. Snart återgår vi till ordningen:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0