Tystnad råder...

Har precis lagt barnen i sina sängar. De verkade mycket nöjda med att få gå och lägga sig. Och Klockan är bara 19:15. SKÖNT vill jag säga. I vanliga fall brukar det vara en hel del skrik och protester vid läggdags, men så inte idag. Härligt när det går smidigt för en gångs skull. Skulle tro att de var hyfsat trötta efter en hel dag på dagis..

Trött är jag med. På något vis har det varit en jobbig dag, trots en dag som de flesta andra. Lustigt hur det är. Vissa dagar orkar man hur mycket som helst, andra mer eller mindre ingenting.
Väntar besök av en kompis snart. Hon ville se Thailandsbilderna, funderar själv på att åka dit tydligen. Men jag säger så här jag: Vad finns det att fundera på? Det är ju paradiset på jorden!!!!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0