Ur askan in i elden

Från att vara förkyld till att ha bihåleinflammation. Och båda barnen har vattkoppor!
Jag tror jag blir galen!
Kan vi inte få bli och vara friska snart?
Hur som helst tog vi en liten promenad idag hela familjen. Det var jättemysigt. +7grader och strålande sol. Kan inte bli bättre. Eller vänta nu, det kan bli bättre, när snön försvunnit, så man slipper bli så himla blöt:)
Funderar på att sätta mig ute i hammocken på balkongen och läsa en stund eller nåt.
I alla fall vila. Det känns som om mitt huvud ska explodera, och tänderna lossna. Det är så det känns med bihåleinflammation för mig.
Fick det första gången när jag väntade Liam, och var höggravid med 6 veckor kvar.
Jag trodde jag hade fått en hjärnblödning.
Råden jag fick från läkemedelsrådgivningen den gången: "Ta en alvedon och gå och lägg dig."
Verkar vara ett standardsvar till det mesta....Fast det klart, med alla indragningar har de väl snart inte tid att ta emot på sjukhusen, du blir telefonbehandlad...(syftar bl. a på indragningen av 700 tjänster på Sundsvalls Sjukhus)
Vart är vården på väg? Till privatisering kanske?

Bort med Alliansen från styret. Innan de kört Sverige i botten!
Man ska ta hand om dem som inte kan ta hand om sig själva, inte sparka på dem!!!

Vad tror ni, kommer Alliansen att sitta kvar efter valet??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0