Bloggen har legat i träda..

På grund av att jag helt enkelt haft bättre saker för mig. Bland annat spenderat en vecka i Grekland...med sol och bad och underbart god mat. Eller nja, inte så mycket bad faktiskt.

Sen har vi haft fel på internet, och då går det ju inte att blogga!
Men nu är jag tillbaka!


Lite kuriosa;
Skratta åt svininfluensan!

-Om du simmar en timma i en allmän simhall, har du fátt i dig 1/2 liter urin.

-Under en genomsnittlig dag, har dina händer varit i kontakt med minst 15 penisar (genom att ta i dörrhandtag, dörrar etc.)

-Ett genomsnittligt intag av snabbmat inneháller minst 12 hár

-Under ett ár har du svalt ned minst 14 insekter medan du sov!!!

-Varje ár har du tagit i hand med minst 6 män som nyss onanerat UTAN att tvätta händerna efterát.

-Under en normal bröllopsbankett, har du 1 chans pá 100 att fá munherpes av de andra inbjudna vid kindpussar.

-Du inandas dagligen 1 liter av andras anala gaser.


Och det värsta av allt, detta är riktig information från Smittskyddsinstitutet....

Hujeda mig!!! Inget man vill tänka på direkt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0