Avbrottet är över!

Har haft ofrivillig bloggsemester. I Thailand. Bara härligt så klart, men oplanerat på grund av datastrul. Så nu är jag tillbaka. Så det så!!

Lilltösen fyllde 7 år igår. Tänk det ändå. Och hon kan simma, både på och under vattnet. Tack vare Thailand. Hon är ta mej tusan som en liten fisk.



Titta vilken fin glugg hon har...

Har lekt med kameran idag och experimenterat.



Och titta vilka vackra blå ögon pojken har. Och messmör runt munnen.



Gimli och jag var ut och lekte med trasan. Svårt att knäppa kort utan att få den full med snö...
Och kallt om fingrarna. -17 Brrr....



Vardagsromantik!
Alla hjärtans dag och allt. Blev många tända ljus till middagen.





Prismor är så vackra. De speglar solljuset så fint.



Denna köpte jag igår för att ha något blommande på bordet.



Här är samma bild som jag lekt med lite.

Ja det var allt dagen hade att bjuda på. Nu blir det sköna kudden.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0