Ja då är man hemma i vardagen igen då...

Och det känns verkligen bra. Borta är onekligen bra, men hemma är ändå alltid bäst.
Lade precis in 578 bilder från kameran, bara Egyptenbilder. Nu återstår att gå igenom dem och kanske redigera en och annan som är suddig. Men det får bli senare idag, nu är det alldeles strax dags att gå på jobbet, så jag måste ner och väcka upp barnen...De sover på söta örat fortfarande.

Känns skönt att jag bara jobbar till tolv idag. Egentligen skulle jag börjat fyra, men jag bytte arbetspass med en arbetskamrat, så min älskling skulle kunna gå på julbord med sina arbetskamrater.
Men vad gör man inte för dem man älskar??
På eftermiddagen idag, kommer Jenny hit. Max skulle köra lastbil idag, så hon skulle också vara ensam hela kvällen. Då tyckte jag att vi kunde ju vara ensam tillsammans *fniss*
Det tråkiga i det hela, är att jag kan inte bjuda henne på mat, för hon kör bara pulver nu i en par veckor....

Nä, nu måste jag skynda mig att väcka barnen och se till att de får på sig kläderna.
Tjingeling så länge!!



Här var utsikten från stranden på Arabia azur hotel. Rummet hade vi bara ca 10 meter från stranden. Tyckte det var extremt bekvämt. Man gjorde inte många knop inte, alldeles för få säger vågen=)


Kommentarer
Elin [ n e v n a r i e n ]

Åh vad roligt, tack!

Jag hade en liten kanon Ixus 40 innan jag skaffade systemkameran tidigare i år :)

Så jag vet hur det är.. haha... men de duger gått o väl så länge.. fast när man väl skaffat systemkameran så märker man plötsligt vilka möjligheter man har! Så skönt :)

2008-12-21 @ 17:27:47
URL: http://nevnarien.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0