Höststormarna viner så fönstren knakar

Jag tycker inte om när det blåser ute. Eller rättare sagt, jag tycker inte om att vara ute i blåsväder. Blir på dåligt humör då.
Helst vill jag hålla mig inne, men har man hundar och ungar blir man tvungen att gå ut , vilket man vill det eller inte..

Igår ägnade jag stor del av dagen åt att duscha och föna Gimli, och sedan borsta och klippa. Tar väldigt lång tid, för han är ett pälsmonster, sen måste man avbryta med jämna mellanrum för att barnen vill än det ena, än det andra.





Lilltrollet och "pipen" hans favvo-leksak.


Liam springer runt utan kläder han, håller fortfarande på med potträning, men tyvärr funkar den som bäst om han inte har några kläder alls. Annars glömmer han sig och det blir en olycka. Fast det är nog dags för fas två nu, potträning med kläder hihi...


Kommentarer
HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Tack så mycket! Ja, Maggie är en liten toytjej :)

Din Gimli är också fin - med eller utan outfits ;)

Visst är det härligt med nybadad pudel! Vi fönade och fluffade halva kvällen i går :)

Hoppas ni har en fin helg!

/Emma

2008-10-25 @ 17:16:14
URL: http://poshpoodle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0