min rygg går aaaaaav!

Har så himla ont i min stackars rygg, så jag tror jag avlider. Och ändå, trots att bilen stod hemma på gården, tillgänglig att använda, så skulle jag promt gå de 2 km ner på ICA. *Hur dum får man vara????
Men jag tycker faktiskt om att röra på mig, och faktum är att ryggont knappast blir bättre om man är stillasittande. Ett till faktum, är ju att det inte blir bättre av att kånka på en tung ryggsäck och en tungt lastad barnvagn full med mat uppför en massa backar heller....så det så.

Aja, nu är det gjort i alla fall, och vi ska äta TACOS idag. *mums* Och när man äter tacos, så äter man i regel mycket mer än man gör i normala fall, bara för att det är så himla gott. Så den där promenaden var nog inte helt fel ändå i slutänden.

Jag ska köra igång med Yogan igen, så kommer det att bli mycket bättre. Och Omega-3 tillskottet som jag glömt att ta i stort sett hela sommaren. DÅ kommer mina värkande stela leder må mycket bättre. Ja förmodligen hela kroppen. Sen skulle det nog vara toppen om jag kunde avgifta kroppen från allt socker jag stoppat i mig på sistonde...(säger jag och tänker på den stora godispåsen jag köpte för en timme sen på ica)

Nä, nu ska jag röra på mig. Blir rastlös....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0