Vilken dag!!

Sol och bad som vanligt, men senare en hemsk upptäckt! Min munherpes har blossat ut...igen!!! *f*N!! Vi som ska simma med delfiner imorron. Och det är nåt jag sett fram emot i nästan ett år, eller ja nästan hela mitt liv. Inget man har möjlighet att göra för jämnan direkt. Men det står på hemsidan att man inte får ha sår, hudproblem, dålig mage eller nån annan infektion. Inte smörja sig med solkräm, inte röka innan, inga smycken, kortklippta naglar...F*N igen. Hoppas att det går ändå. Blåsorna har ju inte gått sönder, då smittar det inte. Håll tummarna att jag får simma. Trots att det verkar så strängt.

Kommer tillbaka imorgon kväll med fullständig rapport och bildbevis:-)
Kram på er!!!!
Nu måste jag sova, det är en bra bit att åka, och vi ska iväg tidigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0