Äh jag vill vara frisk!!!

Så jag orkar med allt. Men nu är det städat och ihopplockat i alla fall. Men min dotter vägrade att städa, så det får väl bli imorgon innan hon går ut. Det ser verkligen ut som ett bombnedslag. Hujeda mig!
Övriga huset, ser hyfsat ut i alla fall. Det är det där berget i tvättstugan då, men det får ligga så länge.

Jag har ett stort problem, och det är att mina kläder inte får plats i garderober och byrå. Jag har helt enkelt FÖR mycket....lösningen på det problemet är ju egentligen rätt enkel, det blir till att rensa bort alla - kanvarabraattha-kläder. Det är ju bara att konstatera: använder man det inte, behöver man det inte!!!
Men det blir en annan dag.
Nu är jag helt slut efter en dag med bråkiga barn. Det får bli ett bad och sen sängen för oss alla.
Jag behöver kurera min förkylning!



Kommentarer
Luffi

hehe ja det är faktistk bättre... dock är det inte bra men bättre än cigg...



allt bra med dig! ? kram

2010-03-13 @ 21:32:58
URL: http://www.luffi.se
Carolina [fotograf]

Haha, tack för din röst ;)



Lottar ut tre invites till Bloggsvar.se senare idag (ta chansen att vinna för de är åtråvärda) och publicerar även foton som vanligt. Kommentera gärna ♥ ♥ ♥

2010-03-14 @ 11:27:00
URL: http://caroflina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0