Detaljer



Hur söt är inte den här stenen?



Jag är lite förtjust i änglar..Det här plåthjärtat hittade jag på hobbybutiken..



Min fina köksklocka från Nordljus. Hittade den på REA i somras. 149 riksdaler.



Nytt guldigt hjärta från Rusta. 39 kr. Satte dit ett rött band med vita hjärtan som pricken över.



Underbar, varm teddypläd från rusta. En sån har jag trånat efter länge, och nu har jag äntligen en. 149 riksdaler för den.



Min stora julstjärna i närbild. Den är såå fin :) inköptes på Rusta i fjol.



Öppna spisen används flitigt nu. Så mysigt att sitta framför brasan på kvällarna, och skippa TV:n. Bara titta på lågorna och lyssna på sprakandet.
Målade med schabloner dit de franska liljorna i guldfärg. Färgen är vanlig hobbylack från hobbybutiken.







Kommentarer
Camilla

Kul att höra att man kan inspirera nån också. Vad fint du pyntat hemma :-)

2011-11-25 @ 09:25:43
URL: http://birma84.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0