Ögonen vill trilla ihop på mig...

Känner mig jättetrött. J & M har precis åkt hem. Kenneth sitter vid datorn sin och käkar chips....jag försöker låta bli hahaha....Barnen har sovit i två timmar. Verkar som om Liams "inte-sova-period" har gått över för stunden, för nu är det lätt att lägga honom igen. Man lägger bara ner honom i sängen så somnar han. Skönt är det. Skönt att slippa tjata och bråka. Det får man göra tillräckligt på dagarna när de stökar på....

Det sista man vill vara är en sån tjurig o tjatig mamma....men sannerligen är det svårt att få tålamodet att räcka till. Tyvärr. Men nu när jag fått in en bra rutin på morgonpromenader, känns det klart och tydligt att jag har mycket mer ork och energi över hela dagen vilket resulterar i att både barnen och jag mår bättre.

Fasen, nu trillade jag dit haha...tog en rejäl näve vickningschips.....*mums*

Kenneth sitter och tittar på Thailandsresa. Låter som han ångrar att vi bokade egypten....
Men Thailand får vänta till nästa år=) Det är det absoluta drömresemålet både för Kenneth och mig. Och den som väntar på något gott.....

Imorgon ska jag till tandläkaren. Och gissa om jag gruvar mig. Har inte varit dit på sju år (!!) Japp ni såg rätt... hela sju år sedan. Så det ska eh skönt? Eller ja kanske inte, men det är absolut nödvändigt i alla fall. Det är bara att hålla tummarna att de inte hittar några hål....
Nu ska jag titta på "hundcoachen"
See ya!!


Kommentarer
Hundmodebloggen/Emma

Vad häftigt att ni ska åka till Egypten! Klart man måste hålla lite extra i pengarna då :) Och alla prioriterar ju olika. Vissa tycker att jag är helt galen som lägger så mkt pengar på min hund, men var och en får ju bli "salig på sin tro" ;)

Nu har jag iaf bloggat om den gullige valpen Gunnar och hans tröja för 49 spänn! :D



Snö som tovar ihop all päls och fastnar som stora klumpar på tassarna ... det känns väl sådär. Men visst är det roligt också!

Hoppas det går bra hos tandläkaren i dag!

2008-11-04 @ 05:01:29
URL: http://poshpoodle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0