Här har grejats!

Och jobbat har jag ju gjort så klart!

Men i lördags, när jag var ledig, huserade vi nere i stugan. Tungt arbete!



Fyra timmars arbete på två man.



Och ändå blev det inte klart!



Högarna på andra sidan staketet var alla större grenar som sorterades ut först, helgen innan.
Vem hade kunnat tro att det skulle vara så himla mycket??
Tur att vi ALDRIG behöver göra om det!=)



Liam lekte med sin favoritsak, en gammal trasig cykel.



Och jag gick på pionjakt, och hittade den till slut....Hade täckt över den för väl inför vintern.
Vilken tur att den klarat sig, är en dillpion, som inte är allt för vanliga. De ska man tydligen vara rädd om!
Och det är jag ju!

I helgen blir det jobba, men ska försöka hinna med plantagen en sväng på timmarna, de hade ett bra erbjudande på rosor. Nu ska jag ha min flammentanz! Eller kanske två eller tre....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0