Ja, idag har vi gjort stada osäker!

Det började med att jag höll på att bli försenad in till stan för att Liam inte ville klä på sig. Sen glömde jag vagnen hemma...Men som tur var hann jag precis i tid till när Emelie och jag hade bestämt i alla fall. Det var inte så mycket trafik som tur var.

Vi tog en promenad från Södermalm ner på stan och började med H&M. Där fanns det otroligt mycket fint, men jag höll hårt i pengarna, och köpte bara det jag skulle - en present till flickan Leja ska på kalas till imorgon.

Sen hittade jag en tunika åt mig själv, och använde bonuschecken från H&M på 150 kr. Så jag var väldigt ekonomisk. Det ska jag ha en klapp på axeln för...

Efter H&M gick vi på Gina tricot. Där provade vi solglasögon....



Snyggaste brillorna hihihi







Detta kort knäppte Liam på mig, han tyckte jag också skulle vara med och prova...



Emelie och Liam...partners in crime haha.....

Så, Gina tricot har riktigt schyssta solbrillor.

Efter det moderiktiga reportaget, gick vi på torget och käkade korv. Barnen var hungriga.
Ett snabbt stopp ¨på Ica Esplanad där vi köpte en pistagelängd sedan bar det av hem till Emelie där vi fikade bulle och Té. Riktigt gott.

Båda barnen somnade i bilen på väg hem. De hade gjort av med all sin energi tror jag.
Det är mysigt att hitta på saker med dem, men ibland önskar man gå själv. Speciellt när det blir bråk och tjat. Som tur var klarade vi oss ganska bra från det idag.


Fick tips på allt om trädgårds diskussionsforum om denna sida på internet. Mycket fint fanns det där! Det kliar i köpfingrarna, men jag biter ihop....

Broarne.se inredning och diverse i lantlig, chabby chick-stil.

Nu ska jag sätta mig i soffan och läsa nya numret av allt om trädgård.
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0