Morgon,eller ja nästan förmiddag i Pattaya.

Alla sover fortfarande, utom jag. Har haft problem att sova inatt. Myggorna har bitit mig under fötterna. Äsch för det! Trodde MyggA skulle hålla dem borta, men det hjälper tydligen inte så bra som jag trodde. Tur att jag köpte med hydrokortisonsalva. Den gör att det slutar klia ganska fort.
Idag är sista dagen av tre i Pattaya centrum, och det ska helt ärligt bli jätteskönt att lämna här.
På hotellet på nätterna är det livat av diverse anledningar, kan säga att det är mest män som bor på detta hotell...
Nästa destination är hotell White house på Jomtien Beach. Skönt med sandstrand istället för pool.

Så ikväll blir det lite shopping igen, vi har shoppat nånting varje dag. Och det är verkligen billigt. Igår köpte jag shorts OCH linne för 20 svenska. Super! Dagen innan en Ed Hardy-bikini. Och en till sån måste jag ha!!!!

Barnen är jätteduktiga, men det har varit en stor omställning. Liam somnade vid matbordet på restauranten, och innan vi lyckades väcka honom. Innan det var färdigt och notan betald, hade nästan Leja somnat hon med...
Så efter middagen fick de följa med Farmor och Hans tillbaka på rummet medans vi andra fortsatte på en liten shoppingrunda.

Nu blir det till att väcka familjen om det ska hinnas med nån frukost, den serveras fram till elva och klockan är tio.
Ciao så länge!!!



Kommentarer
Towa

Härligt att resan gått bra och att ni trivs,sola lite till mig också!!

Operationen har gått bra och jag är tillbaka hemma, Gimli har det lite jobbigt nu för polletten om löptiken har ramlat ner ordentligt.Men han är lugn och nästan helt tyst så det är hur lugnt som helst, du ska se vad rolig han ser ut när han står och juckar i luften.Hihihihihi!!!!!

Trotts löptik och massa känslor & hormoner lyssnar han direkt när han blir tillsagd att låta bli Troya så det är en riktigt duktig kille ni har!!!

Ha de gott & sköt om er,hoppas att ni får en kanonvistelse i Thailand!!



Kramizzar!!//Towa

2009-12-10 @ 10:45:04
URL: http://www.wrangfalk.se
Karin Petersson

Tycker mycket om det du skrev! Kul att se lite sunda saker och inte endast det generella sakerna som man kan se om hela tiden. ;)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0