En sväng på byn!

Inhandlade lite rött vin till pepparkakor och ädelost ikväll. Och ägg och lingonsylt till frukosten imorgon. Gimli, Liam Make och jag. Leja fick stanna hos farmor. Hon "orkade" inte gå..... 6305 steg stod stegräknaren på när vi kom in igen. Tyvärr 6000 steg mindre än vad den brukar visa efter en hel dag, men men. Det får duga. När snusstoppet börjar gälla så fort nuvarande dosa är slut, gäller det att köra på ordentligt med promenaderna och ordna träningskort. Det ska jag bara fixa!!!! Så det så. Tänk vad bra jag kommer att må....när abstinensen är över=) Och något bonuskilo försvunnit.

Men nu var det dags för de där pepparkakorna och röda vinet.
Ciao!


Kommentarer
Max ...

När abstinensen är över ??

he he..

Jag har vart vit i 3 år..

(efter 20 år som snusare)

.. tror du jag tappat suget ??



Säger bara - Lycka till .. :-)

2009-01-04 @ 00:56:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0