Härlig morgonpromenad

på oplogad väg. Minst en decimeter lössnö, det tyckte jag var jobbigt att gå i. Var ute i en timme. Inte en kotte mötte man, är nog knappast någon som är uppe den här tiden.

Nu sitter jag och äter Hallon, a-fil och havregryn. En utmärkt frukost.
Hundarna verkar ganska trötta efter promenaden. Speciellt gamle man. Han flämtar som ett ånglok hehe.
Jag ska strax gå och lägga mig igen en stund. Gäller att passa på när man kan. Börjar ju inte jobba förrän tolv. Och barnen blir hemma idag, Leja har misstänkt öroninflammation igen. Så jag måste boka en tid på vårdcentralen.

Nu blir det sängen igen.
Hej så länge.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0