Snön yr utanför.

Var nyss ut med hundarna på baksidan, och det blåste snö. Brrrr...Gick in och gjorde mig en mugg med the och en knäckemacka med leverpastej. Mumsigt.

Idag kommer älskling hem tidigt. Han skulle till tandläkaren, för en tand hade gått sönder och sen kommer han direkt hem. Härligt. För detta är min enda lediga dag denna vecka och då måste man ju passa på att umgås. Ska försöka lura med honom och barnen på en promenad senare. Hoppas bara det slutar blåsa.

Barnen sitter och ser sin favvofilm för tillfället: Cars. Får slå igång den om och om igen hela tiden.=)
Själv är man ju inte lika lättroad...
Jag håller på att plocka lite, tvätta och sånt roligt. Fast jag egentligen inte har någon lust. Ska nog slå mig ner med stickningen istället....

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0