Ännu en dag springer förbi...

Har påbörjat julstädningen. Barnen har varit jätteduktiga och stökat undan på rummen så jag ska kunna dammsuga.
Hade några byråkratiska telefonsamtal att ringa, det tog en timme. Sen har jag kommit av mig i städningen.

Det ena samtalet kunde inte genomföras eftersom denna kommuninstans har telefontid mellan 8:00 - 12:00.
Det andra telefonsamtalet som var till banken tog jättelång tid för jag vart bara runtkopplad hela tiden och fick sitta i kö i stordelen av tiden. Och inte vart jag så mycket klokare av det.
Men jag och supporten kunde konstatera att skulle nåt hända min man, så skulle jag inte kunna betala våra räkningar, eftersom jag inte kan se dem på min internetbank, trots att det är vårat gemensamma konto.
Det enda jag kan göra är att se när räkningarna är dragna från kontot. Ganska sjukt va??
Fortsättning följer. Detta måste följas upp, för vad som helst kan ju hända egentligen....


"om en svart katt korsar din väg betyder det att djuret är på väg någonstans"

Klok man--->>>                Groucho Marx


Kommentarer
Leia ♥

Tack, visst är han! :) Han är en pudel & fårhund!

2010-12-21 @ 14:52:06
URL: http://leiabloggar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0