Hej å hå...

Vad tunga armar jag har idag...Grym träningsvärk, och det är sååå SKÖNT!!
Längtar till det blir träning igen. På måndag.

Dagen är gråmulen och trist, så jag filurar på vad jag ska pyssla med idag...
Måla schabloner på öppna spisen kanske?
Eller bara sticka på min poncho?
Vi får se vilket det blir.


Titta på mina amerikanska monster-blåbär...Varför ska allt vara så stort i amerika?


Här är en nattbild från armsjön sen vi tältade förra helgen.


Syskonkärlek <3


Liam sitter framför brasan och funderar...

Vi hade en riktigt mysig tältning, om man bortser från allt det onda i ryggen...Vi utnyttjade bara halva tältets yta, och låg som packade makriller...Jag skojjade och sa att till nästa gång det blir tältning får vi ta med oss hästens om man ska kunna sova skönt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0