En mysdag!

Lämnade jänta på skolan som vanligt till 8. Sen bar det iväg på förskolan med grabben för fotografering. Detta tog en par timmar pch Liam hann även leka en stund med de andra barnen. När vi kom hem hade han och jag lite soffmys, precis som vi brukade ha när han var mindre. Jag slumrade till en stund, trött som jag var.
Efter den lilla tuppluren kom energin tillbaka och jag satte igång med städning, tvätt och lite fönsterputsning.

Nu kom mannen hem med dagens middag:



Sushi. Helt galet gott!! Jag som inte varit speciellt förtjust i fisk, och inte rå sådan :)
Det är tur man kan ändra sig.


Kommentarer
Maud

Mums vad gott!!!

2011-11-16 @ 20:54:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0