Ligger i soffan och myser under filten.

Barnen är på skola och dagis, men jag ringde mig sjuk idag. Handen värker, och sömnen har lyst med sin frånvaro. I värsta fall måste jag uppsöka vårdcentralen så de får titta på såret. Jag har själv ännu inte vågat titta sen i går, är rädd att det ska gå upp och börja blöda igen.

Blir till att ta det riktigt lugnt idag tror jag. Läsa bloggar kanske och få lite pysselinspiration.
Får se om jag i alla fall lyckas byta till de sista julgardinerna idag..



Bild från förra årets julpysslande. Krans av cypress och en pärlgirlang och ljushållare i zinkliknande material som jag hittade på den lokala hobbybutiken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0