Satan i gatan...

Idag var det meningen att jag skulle på pysselkväll hos en vän och göra en fin grankrans till ytterdörren. MEN, då jag höll på att strimla potatis till janssons frestelse, slant jag med handen och skar mig i handen. Rejält. Så det blev ingen krans idag, det får bli en annan dag. Det är till och med tveksamt om jag kommer att kunna jobba imorgon. Jag får sova på saken och se hur det känns imorgon. Just nu, flera timmar senare, gör det ont bara jag böjer handen...

Igår julpysslade vi här hemma. Bakade pepparkakor med barnen och när de lagt sig plockade jag fram julstjärnor och hängde upp julgardiner. Så fint så =) Julen är ju inte allt för långt borta. Skönt att de flesta julklappar är inhandlade.



Kraftigt koncentrerad ...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0