Vad ska man säga om denna dag?

Liams kommentar när han vaknade imorse och såg mig vid köksbordet :- Men mamma, har du suttit uppe hela natten?  Nä då, ingen fara för det. Men klev upp 5:30. Satte in en mugg med kaffe i micron på värmning.
Den muggen med kaffe hittade jag nu i kväll när jag satte in thémuggen. Helt orörd och bortglömd.

Hade arbetstid till 14:30 idag. 14:45 tittade jag på klockan där jag satt och pratade lite med mina arbetskamrater. Oj då, jag slutade visst för en kvart sen. Haha, de fick sig ett gott skratt. Är det någonting man borde ha koll på så är det väl när man slutar för dagen...

En dag av glömska kan man sammanfatta det som.
Efter en kvällspromenad och lite kvällsthé är det nu dags att lägga sig. Känner att energin har sinat...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0