Fick en förfrågan...

Att visa hur jag sminkar mig...hm, är ju inte så där förtjust i att själv figurera på bild, mycket roligare med bilder på andra och annat. Och sen är jag väl inte supernoga med sminkningen. Men OM och NÄR jag sminkar mig, använder jag mestadels MARY KAYs produkter, likaså på hudvårdssidan. De är helt suveräna.
Mary Kays mascara är super, och på bilden har jag provat nya produkter från MK, liquid eyeliner och lila läppstift.
Nu är lila läppstift inte mitt förstahandsval, men det var en läcker färg..







Kommentarer
Rebecca

tycker att det är härligt när man bjuder på bilder av en själv! :)

2011-11-03 @ 13:30:50
URL: http://rebeccahoiby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0