Jag blåser bort!

Ser så vackert ut ute, men vid närmare granskning visar det sig att det är regelrätt storm. Vilket är helt OK om man inte behöver ge sig ut! Jag avskyr verkligen när det blåser, har mycket hellre regn bara jag slipper kastvindar och annat otyg.
Tusen projekt på gång. Så mycket jag vill göra. Men, är en aning svårt att hinna med, så då gäller det att rationalisera...
Idag blir det bakning av bröd, och vika tvätt så berget försvinner. Lilleman har feber, så vi får se hur mycket hans tålamod räcker till. Kan ju tänkas att man måste sitta och trösta honom i mysfåtöljen eller nåt. Vilket passar precis lika bra som att vika tvätt om inte mycket bättre ;))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0