En kopp Roiboos och...

Lite lugn och ro. Barnen är förmodligen trötta efter sitt cirkus-äventyr. De kom inte hem förrän 21:30..
Och då var de verkligen uppskruvade.
Misstänker att jag kommer få lite problem att få Liam att stiga upp...Och då  tänker jag ta bilen till jobbet idag, den där ynka kilometern. Det verkligen vräker ner och då får man göra så!

Dessutom var jag ju så duktig igår, stack ut och sprang i regnet....med hundarna.
I vanliga fall, går jag fyra kilometer bara till och från jobbet...Eftersom jag alltid går hem på lunchen. Alltså fyra gånger fram och tillbaka. Men så blir det nog inte idag då:-)

Nu ska här borstas tänder och väckas ungar=/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0