Lördag eftermiddag

Och nyss hemkommen från stugan. Liam är nyvaken och grinig, jag är trött, Hur ska denna kväll sluta??
Ska på café Juniskär och se "ständ out black" med några jobbarkompisar. Eftersom K ska åka ner på STCC i Karlskoga, hade jag sån tur att mamma kunde komma upp och vara barnvakt. Det blir nog lugnt åt henne hoppas jag, eftersom barnen ska ligga och sova då.


I stugan rev vi ned ett plank idag, så det blev mer öppet ut åt vägen. Istället för det har vi tänkt bygga en pergola, men det blir inte förrän nästa år.
Nu väntar vi bara på att Eon ska komma och fälla träden på tomten. Det skulle bli någon gång i slutet på sommaren. Sen börjar det stora röjningsarbetet.(=


Här är en bild på mitt monster, Briarden Eros.. Snart tio år och "still going strong!!"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0