Nyvaken!

Jaha! så regnar det igen då. Det är väl typiskt när man är ledig! Har jobbat i fem dagar nu, och så idag är jag ledig en dag, och nog fasen måste det regna! Jag som måste ut och gräva klart i min rabatt...Blir nog inget av med det i ösregnet! Det blir till att stanna inne och pyssla istället.

Var ner på hobbybutiken häromdagen och köpte lera, som jag tänker göra trädgårdsprydnader av.
Och får se om jag ids åka till NT bygg och köpa lite finbetong...vill ju ha betongkrukor=)
Och ett sånt klassiskt  fågelbad man gjuter av rabarberblad. Fast det klart, gjuta måste jag ju göra utomhus, så det blir nog inte heller idag.

Går och väntar på post. Det är så att jag har blivit totalt trädgårdsbiten. Och så fick jag erbjudande från odla.nu med bra priser på fröer och lökar. Så nu har jag efter många dagars tittande och funderande beställt.
MEN det tar ju sån tid! Dessutom har jag tagit en prenumeration på "Allt om trädgård" med lite premier som jag ser fram emot! Men det tar ju som sagt sån tid.....Hoppas det kommer idag=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0