Plantera bärbuskar i ösregn??

Hur frestande låter det egentligen? Inte alls tycker jag. Det är väl typiskt! Blir aldrig något gjort på grund av allt regn. Augusti ska ju vara en fin och solig månad, den sista på sommaren. Inte bara regna bort....
Det blir nog till att kanske ta en tur till Birsta och handla, eller bada och klippa pudel istället. Fast helst skulle jag bara vilja krypa ner under täcket och inte göra nånting alls.
Men då skulle nog barnen riva huset för mig.

Just nu sitter de små liven i soffan och ser på Cartoon network. Och jag sitter vid datorn med en spinnande katt i knät. Mysigt värre.

En liten gåta så här på morgonkvisten:

Vilket organ använder man mest när man har sex??(som kvinna iaf)


Jo hörseln så klart!  Så inte barnen vaknar och kliver in=)



Detta foto är alldeles nytaget nu till morgonen. Inget vidare väder eller hur...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0