Så här ser ut!!

Har knappt haft tid i sommar att städa alls. Det har varit ett evigt flängande sen vi köpte sommarstugan i slutet på maj. Vi köpte ett renoveringsobjekt, som inte var mer än ett skal. Allt var utrivet....till och med golvet i det lilla sovrummet var uppkapat för att kolla isoleringen inunder. Men nu, eller ja för lite drygt en månad sen var stugan fullt beboelig, så ni kan tro att vi slitit! Dessutom hann vi med två semesterveckor med husvagn i juni/juli. Öland, High Chaparral, Ullared, Göteborg och Liseberg. Det ni!! Men vilken sommar. Förjäkla skoj. Fast vädret kan man alltid klaga på haha...


Så i stugan nu, återstår att putsa klart murstocken och installera braskaminen (som fortfarande inte har kommit). Och så trädgården förstås, men det kommer förmodligen att vara ett ständigt pågående projekt.
Eon kommer nu i slutet på sommaren för att kapa ner en bunt med stoora tallar och granar, eftersom det är risk att de blåser ner på el-ledningarna. Och kan tänka mig att man kommer få städa efter det, läre bli ett ton med kvist och barr...
Men sen är det fritt fram att fixa pallkragar med egenodlade grönsaker.. Haha...stora visioner......


Men nu ska jag iaf storstäda här hemma, och fixa med tvätten och laga mat. Allting på en gång(=



Så här ser mitt nya kök i stugan ut....*stolt*



Så här såg det ut efter spackling..)=



Och så här såg det ut när vi köpte....det vill jag kalla skillnad:-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0