Åh kära nån...

Hahaha...skulle logga in för att skriva ett inlägg för flera timmar sedan, men "råkade" bara surfa in på en massa bra bloggar, så jag glömde helt bort mig. Sen började jag hämföra kameror, och kom på att jag skulle ringa Helena. Det slutade med att jag pratade in telen nästan en hel timma....

Men nu tror jag i alla fall att jag slopar planerna på en långzoom-kamera, och satsar direkt på en digital systemkamera på en gång. Och enligt tester, är det nog en Nikon D60 jag vill ha.
När vi var i Egypten, fick jag möjlighet att prova en Nikon D40, Och den kändes riktigt bra i handen. D60 är en utveckling av D40:n. Men jag hinner kanske ändra mig några gånger till innan dess...Det är ju inte riktigt dags att handla den ännu. Först måste kapitalfrågan lösas, och det kan nog ta några månader...
Nog om det nu!

Idag tog vi in en julegran, och hjälptes åt hela familjen att klä den. Precis som förra året, är det inget glitter, bara belysning och fina kulor. Nytt för i år är svarta kulor. Skitsnyggt!!!!



Detta är alltså den fina lilla granen vi hittade nere på tomten. Fast liten och liten, K kapade den 1,3 m först haha...


Så här ser den ut, klädd och klar. Fast så här i efterhand, skulle vi nog haft fler kulor, när vi inte har något glitter. Det är inte den pråligaste granen man sett, men den passar utmärkt hos oss!!

Nu är det dags att köra ungarna i säng. Sen ska jag locka älskling i säng med de nya underkläderna jag köpt. Får se om det slår NFS (Need for speed för den icke insatte)...
Natti natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0