Godmorgon!

Efter en natt med liite sömn, känner jag ingen större lust att gå på jobbet. Liam är jättesjuk med hög feber, och har inte sovit  så bra inatt. Än har han ropat och velat att man ska bära in honom till våran säng, och efter ytterligare en stund, har han velat tillbaka till sin säng för att det blivit för varmt....ett riktigt yrsande  fram och tillbaka.

Det är tur man bara jobbar fem timmar idag, så man kan hem och vila sedan. Försöker göra det så mycket som möjligt inför resan till Egypten på Måndag natt...För jag är inte alldeles kry jag heller..

Jag fick tips om en rolig tävling på limbino som man kan anmäla sig till fram till 31 december, sen kommer finalerna.
Kika på den:

Tävling på Limbino

Jag valde den bärbara datorn, för avtalet jag har på min nuvarande går snart ut=)

Nä, nu måste jag pälsa på mig ordentligt för att gå ut i snön.
Ciao på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0