Imorgon bär det iväg...

Till Arlanda alltså. Vid halv ett-tiden imorgon natt åker vi bil ner till Långtidsparkeringen Lindskrog. Planet går kl 7:05 Tisdag morgon. Och resfebern är på topp! Har gjort klart den sista packningen ikväll. Jenny o Max har varit här och druckit The o kaffe. Kenneth tankade upp bilen åt dem, eftersom de ska bo här i veckorna två, men ändå måste hem till katterna sina. Nu ska jag gå och knyta mig, är så himla tröööött, så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Har jobbat så mycket de senaste dagarna, så det är förmodligen därför jag varit så slut.
Har en sista arbetsdag kvar, imorron, men bara till klockan 14. Den känns inte så tung, för jag vet ju vad som snart väntar...

Godnatt på er! Och önska oss en bra resa.
Ciao Ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0