Jag är ingen sjusovare!

Fick världens chock nu när jag vaknade. Och inte kan jag skriva imorse heller. Klockan var 13:05!!!!!!
Har inte hänt på åratal att jag sovit så länge. Jag brukar ju vara uppe före tuppen.

Fast det klart är man sjuk så är man. Var tvungen att gå hem fråm jobbet igår vid lunch för jag hade feber. Tog en ipren men det hjälpte inte.

Och idag känner jag mig bara marginellt bättre...Ska njuta några timmar nu i vaket tillstånd att bara vara själv, innan familjen kommer hem.

(Och förresten, upptäckte att det snöat igen under de timmar jag sovit bort) Bild kommer!
Tjingeling!


Kommentarer
Max

Så den vill inte ge sig av..

Hmm...

Krya på dig..

.. och hoppas du bli frisk snart oxå..

2008-11-13 @ 14:12:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0