Plågat katt och tittat på Idol..

Min stackars katt har så himla mycket tovor, och hon tycker inte om när jag ska ta bort dem. Men det är nödvändigt ont. Tyvärr...Det känns mycket bättre för henne när hon slipper dem, men att få en katt att förstå det ...Hmm....

Idol är väl så där. Har inte tittat så mycket på programmet, men jag har ändå en favorit. Kevin helt klart! Tänk att sjunga på svenska när man bara varit i Sverige i nio månader. Det är riktigt bra gjort. Så det så!

Dessa smycken fick jag av min man idag. Bara så där....som en komplett överraskning=) Gissa om jag blev glad!







Denna bild knäppte jag genom fönstret igår. Tyckte solen sken så vackert. Och lägg märke till det minimala snötäcket. Det har helt regnat bort idag=(





Mammas ögonsten Chanel, Rottweilertik på snart ett år. Visst är hon stilig!

Nu börjar snart idol igen. Måste ju se hur utröstningen slutar, när man ändå har sett första halvan på programmet...
Imorgon ska vi på distriktsläkarmottagningen. Leja har öroninflammation IGEN. För tredje gången på 1½ månad. Helt sanslöst. Så här kan det ju inte få fortsätta helt enkelt. Fasen hon kan ju få nersatt hörsel. Och det är illa.
Nu ska jag gå och stoppa om henne igen. Stackars liten..
Bye bye  och Guten Abend!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0