Precis tillbaka från morgonpromenaden med hundarna.

Det är riktigt härligt faktiskt när man väl kommer igång, men definitivt gruvsamt innan....
Nu jobbar jag hela helgen, hela veckan och nästa helg. Sen bär det av till Egypten, till sol och värme.
Hörde från min svärmor som ganska precis kommit från Hurghada, att det är ett högtryck där. Hoppas det är kvar när vi kommer ner:-)

De flesta julklapparna är färdigköpta. Julgardinerna har jag redan hängt upp. Så då är det bara ljusstackar och stjärnor som återstår. De får jag ta fram här i veckan.

Nu ska jag skynda mig att tvätta håret innan det är dags att kila på jobbet.
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0