Shit vad jag känner mig lat idag...

Och så är de snart dags att gå på jobbet. Hmm undrar hur det ska gå....
Har inte gjort många knop till morgonen faktiskt. Bara gjort frukost åt mig och barnen, och sen suttit vid datorn och surfat runt lite. Barnen har redan hunnit titta på samma pippi-fiml som igår två gånger haha....När de kommer på att något är riktigt bra, kan de se samma hur många gånger som helst. En annan blir ju ganska less....

Nä, nu är de dags att ta på vinteroveraller och varma mössor, det är hela fyra minusgrader här idag. Och snön som kom för någon dag sedan ligger kvar på backen. Härligt.

Bon giorno!


Kommentarer
Malin

Hejsan! KIkade in hos Ruth, 93 och hittade dig bland kommentarerna! Såg att din mormor är ifrån Härjedalen, det var min mammma och mormor med! Vart i det vackra lansdskapet kom hon ifrån? Ha en bra dag!

2008-11-17 @ 15:18:12
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Malin

Åh, samma som min då! Visst är det underbart vackert i Funesdalen! Jag har mammas moster, mammas kusiner, min egen moster och kusiner kvar där, men har tyvärr inte varit där på 10 år!

2008-11-18 @ 08:53:48
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0