Inatt var tredje natten jag nästan inte sovit.

Kunde bara inte somna. Näst intill stört omöjligt. Låg bara och grubblade på hemskheter och annat. Får sådana grubblerier ibland, och då kan jag inte stänga av. Det bara snurrar konstiga tankar i mitt huvud, och jag får ont i magen.

Klev ändå i vanlig ordning upp klockan fem och tog en promenad med vovvarna. Skönt så tidigt på morgonen när ingen annan är vaken. Det hade varit frost  märkte jag, för på vissa ställen var det jättehalt. Var nära på ett ställe att jag nästan satt mig på ändan *haha*
Efter promenaden tog jag en dusch och gick på jobbet. Började sju. I skrivande stund sitter jag hemma på timmarna, och räknar ner minuterna tills det är dags att gå tillbaka igen. Börjar åter 16:00.
Barnen spelar piano och maken har hjälpt pappa att byta däck på bilen.
Just nu är de på "gubbdagis" = Claes Ohlson *hihi* 

Jag har tillbringat några minuter att botanisera på rosenpostens hemsida. Men jag har så svårt att bestämma mig för vad jag ska ha, så jag vet inte om det blir någon beställning i år. Kanske väntar till nästa år. Beror lite på också, om jag hinner färdigställa några rosgropar innan tjälen har satt sig....Vi får se.

Nu ska jag ta en funderare på vad det ska bli för mat idag. Och sen blir det slöa i soffan innan jag ska tillbaka till jobbet.
*Sänder en kram till  Jenny och Max* Så här dagen efter....så Kram på er!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0