Jag är trött!

Och barnen härjar i vanlig ordning. Tror Liam har väckt mig säkert 5 gånger inatt...Känner mig inte direkt utvilad....
Men när de väsnas så hemskt som imorse, är det ingen idé att försöka ligga kvar i sängen heller, för man vet ju inte vad de hittar på.

Idag måste jag gå ner på byn igen, glömde ta ut pengar igår...tredje dagen i rad jag går ner på byn.

Igår var jag också ner, och hämtade ut klädpaket. Julklappskläder till barnen. Och nåt enstaka plagg till mig själv=)

Bakade bullar gjorde jag också igår, kan vara roligt att ha nånting att bjuda på när man får främmande, annars finns det oftast igenting. Brukar inte köpa fikabröd...Det man inte har hemma kan man inte sätta i sig.

Nu är de dags att göra lite nytta här på morgonen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0