Och idag var det nästan snöstorm.

Jag och Jenny och barnen tog en promenad ner på Kvissle idag, hade lite handlande att göra. Dessutom fick jag Jenny att köpa en härva garn. Som den stickfantast jag är just nu, försöker jag smitta av mig. och jag tror jag lyckades en stund i alla fall. =)

Det snöade riktigt mycket, men det blåste hårt, och det var ju mindre angenämt. Men allting går! utom en bebis som kryper haha...

Igår var jag, barnen Kristina och Ivar på stan en sväng. Jag slutade jobba 12, då mötte Kristina upp utanför dagis. Vi åkte buss in till stan. Visserligen hade jag bilen, men det är kruxigt att få in tre barnstolar och två barnvagnar i bilen, trots att det är en Volvo;-) Så då fick det bli buss. Vi tog en sväng på HM och Gina Tricot. På Gina köpte jag ett par stickade strumpbyxor och ett par benvärmare. Man måste ju bara älska stickat....Värmer så skönt.

På Polarn o Pyret hade de billig fotografering igår. Så Kristina o Jag gick dit med barnen. Ivar skötte sig så bra...lugn o snäll som han är, och Leja o Liam skötte sig till en början också bra. Sen började Liam trilskas....Drog i kablar och snören, skulle undersöka allt...vi var tvugna att vänta en aning för länge, då höll han nästan på att riva stället....

Hur korten på Liam o Leja blev kan man undra på, Liam ville inte direkt sitta stilla. Bara leka med fåret som fotografen hade med sig hahaa....Men men, man får hoppas på det bästa. Skoj var det nästan hela tiden i alla fall.

Min man jobbade över igår med (har blivit en del under däckruschen) så jag handlade mat på tjorren innan vi gick hem från bussen. GOTT var det. Kristina rekommenderade mig Kebabtallriken, så jag provade den. Och det behövde jag inte ångra. Tycker det är mumsigt med snabbmat ibland, men det är absolut inget man vill äta ofta.


Nu är barnen oroväckande tysta, så det är nog dags att lämna datorn en stund.....
Tjingeling'!!




Kommentarer
Dress Like a Princess

Å ja shopping är kul! :) Ja det förstår jag men barnkläder är ju så himla kul! :)

2008-11-01 @ 19:00:09
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0