sitter och lyssnar på debatt mellan Mona Sahlin och Fredrik Reinfeldt

Maken sitter och tittar på TV på sin dator. En debatt som var för två dagar sedan. Ganska intressant. Och jag är definitivt mer röd än blå. "nya moderaterna" Eller hur. Bättre för de rika är deras motto känns det som. Men jag är ändå inte fullt insatt.

Barnen har ännu inte gått i säng, gjorde ett försök att lägga Liam för en timma sen, men det var lönlöst. Dags att ta tag i det igen. Sen ska jag slänga mig på soffan och sticka lite grann. Eller läsa lite i det nya numret av AlltomTrädgård som damp ner i brevlådan idag. Har inte riktigt bestämt mig ännu.


Imorgon ska jag och maken på begravning. Känns tungt, men oundvikligt. En sak är säker. Det blir inget smink imorron. Det kommer inte stanna på plats ialla fall.


Tjillevippen! och Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0