alla sova...

men släckta äro ej ljusen=) Måste ju se nånting när jag tassar omkring ensam vaken.
Som vanligt är det alldeles strax dags att väcka barnen. Och hundarna ska ha mat och kisspaus.
Har precis suttit och betalat mina räkningar. Fick lite pengar över den här gången, så det är ju skönt. Annars brukar det kunna gå plus minus noll. Men nu blir det ändring på det, för från och med 6 okober går jag upp från 90%till 100%.
Skönt att kunna lägga undan pengar till Egyptenresan som blir i december.

Men nu ska jag alltså gå och väcka barn och rasta och utfodra hundar!



Bild från i sommras, en dag då det var 26 grader i vattnet i armsjön. Rena tropikerna.


Kommentarer
Jonna

Godmorgon =) Hur är allt idag? =)jobbigt de där med pengar, känner igen de, Börjar med heltid, fast i november! :/

2008-09-26 @ 05:55:29
URL: http://jth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0