flitiga Lisa

Ja idag har varit en hektisk och tröttsam dag. Jag har målat om i kök, hall och matplats, och nu ikväll målade K det sista nere (hela hallen). S¨å nu är väggarna rent vita och fräscha. Lyckades till och med övertyga K att vi skulle måla halvpanelen. Det vart kanonsnyggt!!! *nöjd* Den kampanjen har tagit några år hehehe...

Sen har det planterats rosor 2 st av samma sort och staketdruvan "spulga" i stugan.
Och vi har storhandlat idag. Jag hade dessutom ett paket att hämta på Ica. Ett var vinterstövlar. Supersköna och snygga med=) Toppen verkligen!

Nu ikväll har jag gjort en ny rabatt under äppelträdet, där jag planterat en del av de lökar jag köpte från odla. Nämligen vit krokus, strimmig krokus i olika färger och vit narciss "thalia". Spännande till våren att se hur det blir=) Om nu rådjuren kan låta bli dem!

Så det måste man väl säga är ett bra dagsverke tycker jag. Men nu ska jag slänga mig i duschen och sen lägga mig att titta på TV om det nu är något sevärt.



Så här ser de ut mina nya vinterstövlar. Kanske inte så praktiskt med vitt, men det är snyggt!
Hade halva priset på Ellos, så de kostade bara  189 kr=) Som hittat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0