Hela dagen har gått till spillo

känns det som. Klockan är strax efter fyra och jag har bara tvättat en maskin idag, och bäddat ur i sommarstugan. Den enda nyttan jag gjort idag. Men det är ju så, man kan ju inte vara på topp jämt....Men när det är mycket att göra hela tiden, så får man dåligt samvete för att man inte har orken att utföra. Och av det får man ännu sämre ork, man blir på dåligt humör, och man blir ingen trevlig människa att vara ikring. Bläääääääh!!! Snacka om negativt ekorrhjul.

Tur att jag är ledig imorgon också. Då måste jag ner på BVC med Leja, hon har ont i ett öra. Hoppas det inte är öroninflammation! Och Liam är inte heller riktigt pigg, stackarn.De var ju nyss sjuka, och nu har det tagit om igen. Ett till bläää!!!



Liam tyckte om att krypa under julgranen...=) Brydde sig inte ett dugg om alla barr...


Kommentarer
Evelina

HAHA!!! nää.. det fick jag inte :p Men jag var rädd för att det skulle bli för ljust, men det blev det inte tack och lov.



Hoppas att det inte är nåt allvarligt med Leja och Liam. :)

2008-09-28 @ 16:47:18
URL: http://ejjj.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0