Ska snart ringa till BVC

Och få en tid till Leja. Om det nu finns några tider att få..Fömodligen måste hon äta penicillin. Och det är ju egentligen en sak man vill undvika. Men måste man så måste man.
Är så trött, Liam vaknade hundra gånger i natt känns det som. Tror det var för han är täppt i näsan. Tillslut, vid ett-tiden, gck jag och hämtade honom, så han fick sova i våran säng. Då gick det bra, och han sov vidare hela natten utan att vakna nåt mer. Är precis som om han känner sig otrygg i sin egen säng just nu, och det får absolut inte vara mörkt, för då går det inte alls. Man får hoppas att det är övergående i allafall.

Nu ska jag slänga mig i duschen. Så jag vaknar till ordentligt.

Och just det!!! Ett stort grattis till Emelie! (En dag i efterhand)



Drog upp en gran med rötter och allt, men tyckte att den var så fin. Så eftersom inga blommor pryder trappen vid sommarstugan, fick granen göra det i en gammal emaljhink. och den verkar inte må dåligt av det, ännu i allafall. Den får stå så länge sen håller sig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0