tråkiga nyheter...

Mina farhågor var sanna idag. Leja har öroninflammation och måste äta penicillin i fem dagar. Får se om jag kanske blir hemma från jobbet imorgon om hon har mycket ont i örat.
Annars blir det att jobba som vanligt...
För en stund sedan lagade jag mat och dammsög. Det var så otroligt skitigt på golven, men det är ju smällar man får ta när man har två småbarn och två hundar.
Ständigt denna städning....uscha! Tror jag ska slappa i soffan snart, eller hålla på med leran, det beror lite på barnen, hur medgörliga de är. Blir det mycket bråk orkar jag inte engagera mig i den kreativa biten....

När vi kom från doktorn och apoteket, stannade jag till en stund hos min kompis, och beundrade lite i hennes trädgård. Den är otroligt fin. Hon har fått till det bra på relativt kort tid, med tanke på alt annat hon haft att göra.
Genom att titta hur andra har det, får man inspiration. Och det mina vänner kan man aldrig få för mycket av vad det än gäller. Så låt er inspireras!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0